Nytt i garderoben

Köpte ett nytt nagellack grått :p  helt snyggt! Och en söt tröja lr nå ;)  
till middag blev de hamburgare (hahha höll på att skriva nagellack) ;p  hahha  (hemma gjorde burgare) :p  sen kladdkaka som efter rätt :D
Var med Sofia hade assskul  var på dollar store, och dom vanliga butikerna i centrum :D
Lunch blev på donken :D
Körde lite gym idag :p kul men segt :(

Fundera på om jag ska cykla lr ta bilen imorrn till jobbet ?  vad tycker ni? :D


Lite bilder från hockyen :D

Ser ni var mina saker är? Allt annat e ju vitt och svart och sen mina snygga lila saker ;)

Hanna,Sofia & Jag!!  (the made my day/night)

Jaaaaaaaaaaa   LULE VANN!!!


Kommentarer
Postat av: emma

ja just nu är det segt

jepp har kolalt p idol, rabih är ju min favvo :P inte för han gjorde så bra ifrån sig idag men han e ju så söt :D själv då?

2009-10-09 @ 22:31:49
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0