2009-09-10 med PG Å PO

igår städade jag klart :p åå håller ännu på med tvätten :D wiiieee

igår hängde jag med PO å PG, vi såg idol  ååååå tror fan att de är första gången jag hör pg säga att hon vill ha GODIS!!!!!  Snacka om att jag blev paff när hon sa att hon ville ha de ;)
köpte oxå lite godis  (lr lite blev för 30 kr)  jag har ingen spärr :( lr som Hanna sa att allt sitter uppe i skallen ;)
PO den lilla söta saken lyckades för 36 kr få en dricka, chips och godis :O  
efter idol kolla vi på tv, pg färga håret Po pratade min sin kille i mobilen och jag nörda mig framför datorn ;)
sen satt jag och fråga ut PO:s kille (tycker riktigt synd om han)  åå vad han ska hata mig nu :D  hihi

idag ska jag, po å pg göra stan, sen 13.30 ska jag fixa mina jävla konstiga naglar!  Wiiiiee e nu ska dom bli långa och fina!!  Sen springa (kanske gym efter springningen)
I lkväll blir de familje middag hos Mats päron=)  ska leka med barnet då :p

och imorrn ska jag på  kattutställning :D  helt mysigt sött å se såå mkt katter!!  Dom är ju sååå söta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0