En dag på stan

Hann inte klart allt innan jag drog på stan med Elin :(  ska dammsuga halvan nogare och sen skura så är allt klart :D
lr inte allt utan tvätten oxå :(
men den lär ja säkert måsta hålla på med tills imorrn :/  blää tar såå länge att hålla på med den.
Imorrn ska jag oxå springa :D men innan de fixa naglarna :D:D

köpte ett vin till morfar :D  ska nog köpa lotter sen och en bok =) iafll så käkade jag och Elin hon lämande in några CV:s sen gick vi till en bokaffär.

Bläää  missade to fat for 15 igår :(  ville se de..

imorrn då 11 sep, då ska en på mitt jobb utomlands =)  hoppas att all går bra för han :D
själv ska jag undvika allt med hjul, men ska nog cykla till stan.
men bilen får stå hemma imorrn :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0