Ingen käftis

ååå jag som längtade till att få fara till käftis så är hon sjuk :(  blää
fick en ny tid 29 sep :(  länge dit ju :(   

i lördags var de kulturnatten for till kh å lekte kulturell :p de var riktigt kul, de var någons om gjort jätteroliga saker med russin :p huyrde disco daggarna men såg den igår. riktigt rolig film ;)  lr så var de dom som hade rösterna som jag gilla ;)  hehhe

igår gick oxå dagen fort (tur) :D cyklade igår t jobbet =)  fundera på om man ska göra de idag oxå.
Har gått upp 1 kg  (är då inte förvånad, men tanke på vad onyttig jag ha varit i helgen) =)


vill få bort de dära exkta 1kg ;p

lr om jag ska gå en promeand och vara slö å ta bilen? :s  hmmm..  

 

MAT!!!! 



Kommentarer
Postat av: simone

Vad duktig du är som cyklar :)

2009-09-07 @ 14:36:27
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: f

hoppas du haft en bra dag :)

2009-09-07 @ 21:35:33
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0