Middagen

I söndags middag på panelen i boden, gott =)  trevlig :D å morfar vann 50 kr på en av trisslotten jag gav han =)  wwwiiiiwweee 
åt nå kött å pomsess :p hihi  å ett glas rött vin =) sen var jag den enda som åt efterrätt :P blev vanilj glass  med hjorton :D:D mummss ;)
har då märkt på vågen att jag har käkat mkt :p hihihi
sov i byn, gick en promis med Mats innan han körde hem våfflan å hennes hundar :p
såg på fridrott å reprisen från Idol, sov dåligt.
duschat käka frulle for till umeå 8.55
var framme vid 13.45 lr nå. (fika lite hos mormor å morfar) Stanade till i skellefteå å käka lunch =)
Sen hem igen :p hann dock förbi body shop en snabbis ;) lite kul hon i butiken kände igen mig :p hahhaa 
men var bara in där en snabbis sen for vi hem, var hemma typ 18.30 middag hos mats päron å leka med barnet lite :P
när jag kom hem packa jag upp lite, for ute och sprang i typ 30 min :P  fast börja gå lite kändes som jag aldrig rört på mig ;) hahahahaha
jag körde från skellefteå hem till luleå :p  första gången jag körde sååå långt utan att bli trött :D:D:D:D:D:  
idag for jag in till stan sa hejdå till barnet  :'(  kommer sakna han, sååå söt unge!!!!!!

jag och pastis ha lagat lunch (blev väääällllidt sen lunch) sett på simpson å family guy =) 

ska byta om snart åå sen gå på baletten :D:D 
wiieeeeee


Kommentarer
Postat av: simone

SV: Det tycker jag absolut :)



Hoppas du sov gott och får en fin dag :D

2009-09-16 @ 10:27:53
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0