Rolig jobb helg

Hittade den när jag tömde byrån ;) (ska se dom 4 dec) :D:D  LÄNGTAR!!!


Idag fyllde världens gulligaste maria år!!  hela 25 :O hehehhahahaa  vi gav henne blommmor :D   hon blev glad!! 
Har börja spela nå bode spel på FB, fattar väl lite mer nu ;)  men blir väl bätter snart :p  de var Maria som fick mig att börja spela de ;)
 de har varit superroligt att jobba i helgen!  Igår hade jag bara sååå ont (pga den roliga veckan)  men idag var de bätter :p  kände mig piggare :D  var såå seg så jag hann int att cykla idag till jobbet :'(   snyft .
Ska nog gå på ett pass imorrn så jag får förbränna  lite ;)   och på tisdag är de balett :D:D 
*LÄNGTAR TILL TISDAG*!!!!!!

pastis var in i dag:p  tant skämde mig ;)  lagomt med folk, inga jobbiga kunder, vara trevliga :D 

var i byn idag och hämtade en byrå :D  i lådorna var de


♥Kasset band & video band

♥handdukar, ljus och en nessisär

♥affischer, handduk (med bsb på), t-tröjor (spice girls, bsb & kanske de va en westlife t-tröja)

♥tom

♥smycken, snoddar och små grejs

♥foton

En glad pastis och en rolig macka

Har den färgen ännu ;)  som sagt älskar LILA!!!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

meeen vad kul :D hurrudu jag bor annar si gällivare :P har ni fått nå snö där uppe d?

2009-09-21 @ 07:03:36
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Pastis

tack för i fredagskväll!=) det var roligt tyckte vi! (värsta par-svaret, haha gjorde det med mening ju:P) fina bilder=D

2009-09-21 @ 19:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0