slö dag nr 1

igår på baletten gick de jättebra!!  ååå våran tränare e superbra :D:D   bätter finns de int!!  Tycker då att våra träningar är varireande, och roliga!

Idag då, käkat, sett på tv, kört Elisa till teknikenshus, käkat, sett på en film "Pledge This" gjort franskmaikyr, postat en sak till en kompis :p  (hoppas hon får de imorrn) :D 

ska ut och gå en längre promis nu, sen ska jag nog rensa min klädkamare, har för mkt, men använder int allt för jag tycker inte om de jag har :(  jobbigt, men när jag väl ska slänga nämns jag inte  göra de, för då tänker jag , men tänk i fall den blir inne igen, och tänk om ja kommer att sakna den sen :p hahha inte lätt att vara mig :p



Kommentarer
Postat av: Angelica

oj avd kul med balett :D

2009-09-17 @ 08:04:27
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0