Sjuk!!

Blääuuu  nu e jag sjuk, undra om de kan ha nå med att göra för jag int hade på mig så mkt kläder??  :p trodde nog int att  vi skulle stå i kön så länge hehhee..

Har sett  dom två sista avsnitten av millennium triologin =)  Noomi är bäst!! 

Igår var jag på stan  med en kompis, hjälpte han att köpa ett par jeans, lätt att man kan missförstå varandra, kul att man kan prata =)
Köpte en piggelin gick till baletten, kände bara va i halsen =)  en tjej i gruppen kände på pannan å sa att  hon trodde att ja hade feber. Vill blir frisk så gick därifrån :( 

For och såg avatar, sen hem å sov =)

I dag kom glassbilen :D:D  köpte trollerimix wiiiieeee  såå gott å skönt för halsen!! 

Kommer att rulla fram snart om jag int bli frisk =)  hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0