Balett (meningen med livet) ?

Nuuu ska jag stääädda ;)  sen åka till dommmmmherrren å ha häng med henne :D  var ju asläng hon & jag sågs :(  sen blir de balett :D 

blääuu har liite planer vad ja  VILL göra till hösten men de är ju ifall de ekonomiska tilllåter  mig =)

annars funderar ja & pg på att flytta ihop :D  jag tror att hon å jag skulle gå asbra i hop :D  jag lagar mat (hon kommer att vara hungrigare efter ja ha lagat) å hon städar ;)   eller sååå dela man upp de ist ;)

Vill åka utomland med Linn nu i maj, men fick ett vikariat på 75% typ och då  kan jag nog int :(    annars vill jag till Johanna, Paola, kusin och massa andra roliga typer i Juni! Tänkte en vecka där men lär nog int få de så kanske en helge lr 3 dagar :D

Hatar när folk säger du är int purrpurr (lr hur man stava de)  ung längre osv osvosv!!!! 
Va fan de är väl mitt liv??  Vi lever int på stenåldern mer, kvinnor har blivit självständiga!!  Jag tror int ens att jag vill gifta mig och skaffa barn!!  De känns typ 10 år bort minst!!  Men då e jag väl steril? :P haha  fast då kanske killen kan bli gravid?? :D  då är ju ingen skada skedd :P


Pg & jag i fredags!! 

Har insett en bra sak, att ha en partner är överskattat om man har underbara kompisar!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Kursen,gick SUPER BRA.. Han var super duktig.. Det var ca 15 hundar.. Men det gick över förväntan bra. :) Ses nån dag?

2010-05-04 @ 15:51:24
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Ester

snygg du är i lugg =)

2010-05-05 @ 07:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0