OMG JAG TRÄFFA ANDRES BAGGE IGÅR!!!!!

Jaaaa  idag är de första gången på  en vecka som jag går på en  cheerträning för förra mån jobba jag, tis blev ja sjuk, ons sjuk, tors, sjuk , fre bätter, lör jobb, sön jobb, mån sämre, tis balett å nu e vi på ons ;D

ska in tidgare å ha häng med en kompis sen styrelsmöte o träning =)  e nog hemma 23, å ja e redan astrött. fattar int hur ja ska klara de :(

blääuu  sover nog gott i natt :D

idag va ja ute med hunden, va skönt väder!
Vill ha sommar NU!!!!

Igår var ja med dommherren, for till henne, till storheden:D käka på max (igen) men före vi åt middag där så käka vi en glass å jag köpte godissnöre innan =)

VÄRLDS NYHETE!!  JAG KLIPPTE AV MIG MINA FINA LÅNGA NAGLAR!!!

Körde hem dommherren=)  for till balleten :P
efter baletten så gick jag till hotellet som jag å PG var på efter krogen :P  låter en kille gå före mig (han skulle checka in) så glor jag mot hissen, ser två snubbar, tänker att ena känner jag igen men kom int på vart.. gick igeom mitt lilla register i skallen ;)  sen när han sa  hej då klicka de :D
Vårt samtal var :
Hej
hej
vad söt du är
tackar (höll på att dö, var som ett förspel fast man slapp att ta i den andra) hehhe  har aldrig tagit åt mig när en kille säger nå..  Men den här gången gjorde ja de..  Kommer leva länge på de :D eller när mitt ex sagt nå så ha ja väl tagit åt mig :P eller någon kompis :P men han e ju känd :D
va kul å se dig i vekligenheten (blev ju helt ställd) :D
 hur länge stannar ni?
åker nu
kul å se dig ha de bra! ;D


Klart som fan att jag såg ut som fan!!  Fettigt hår, osmiknad, konstiga kläder, en väska en ful påse:P
hahhaa
men kanske de som av sött ;)??

bad aldrig om autograf :(
ska maila han å kolla om han vill va gullig å skicka ;D








Kommentarer
Postat av: Susanne

Kul..ha ha ha... Allt bra annars?

2010-05-06 @ 12:13:40
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0