Min käraste blir borta i ca 2-3veckor:,(

Var in igår på stället där jag lämnade in min käraste:(  dom sa att de skulle ta 2-3 veckor inna jag skulle få igen den!!  De känns som en evighet!!!  Var så nöjd över min nya mobil :D

Jag var i går med Olga & Linn på stan :P   var jättelänge sen jag var med dom två, vi var å fikade å Linn prövade våtdräkter :P lite annars än att bara pröva vanliga kläder  hihi

Igår kväll var jag med Gabbe, vi såg ett program på 5:an, sen satt vi bara å prata :D 



I dag regnar de:( tänkte cykla till jobbet, men kanske ändå gör de :P är såå less på att åka buss å bil!!!!!!!


puss hej


Kommentarer
Postat av: Åke

Fin blogg

2008-06-26 @ 13:01:16
Postat av: Björn

... och välkommen till bloggarnas galna sällskap! :-)

Jag kommer till Luleå nästa fredag och stannar en dryg vecka. Hoppas vi får tillfälle att träffas.

/Bj.

2008-06-27 @ 11:24:08
URL: http://bjornsblaablogg.blogspot.com/
Postat av: Lina

Man tackar :D:D Jag är ledig 7 juli måndagen då skulle vi kunna ses? Under helgen jobbar jag till 17 :) klart jag vill träffa min favo kusin :D kram

2008-06-29 @ 11:05:06
URL: http://bjornsblaablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0