Skärtorsdag

Har tränat, gick super och var superroligt :D:D körde gym och som vanligt ass, rygg å mage ;) och split å spagat :D

Gick hem duscha for till jobbet, hängt där sen 13, Jonas kom förbi :D wiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee och SF  :D:D
sen möttes jag å pastis upp på ica maxi handlade för imorrn  (vi ska ha tjej/killmiddag) ;) blev tacos :D
Sen for jag till frafras grav, fattar int en sak, om man betalar för att kykrkan ska underhålla graven, varför skottar dom int???
Tur nog att den som ligger sten i sten med farfar dom hade skottat så då såg jag att de var farfras grav baki=) så skottade brevid =)
körde hem pastis och gick in och kolla hur hon bodde (supersnyggt)!!    fan vad jag blev avis, vill oxå bo själv ;) men hatar ändå att vara själv :s mkt mysigare att ha någon ;)

puss


Kommentarer
Postat av: Pastis

Haha, "och som vanligt ass, rygg å mage" =D haha, den var bra. Du är rolig! =) Kramen på gamen ;)

2009-04-09 @ 22:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0