God morgon god morgon :D

Denna dagen kommer att vara en varierad dag, kommer att vara superglad för min nya liladator :D men kommer ändå vara väldigt ledsen, för en min kompis som jag skrev om tidigare (i dec) hennes pappa ska begravas idag. Till dig (vill int nämna hennes namn) tycker att du har varit otroligt stark. Du är en superfin kompis, duger alltid så kloka å goda råd och de som du gjorde i onsdags var väldigt modigt. Jag hoppas att begravningen blir jättefin<3  love you

Vakande 06,06 i dag :D hih (oki kasnke nån min före) min 06,06 låter coolar att skriva:P hahha
tror att den roliga veckan börja närma sig,  de känns så typ i magen=( bläääää
ska in till stan vid 09,15 och träffa mamma å få mina pärmar :D ska sen fixa dom =)  ska bli skönt när ja får ordning på allt sådant :D  är de någon mer som tycker att de är jobbigt att stoppa in i pärmar?

Igår blev ja less på alla ljus som var på ljusbrickan de såg såå plottrigt ut. Tog bort alla som typ nästan var nedbruna och allt stearin.


Nu ska jag käka frulle (snodde orden från våfflan) :P hahha

pusss hej :D snart får ni se hur min nya älskling ser ut :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejj från me

2009-01-23 @ 07:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0