Mer av min 23 årsdag :D

Helluuu!!!  Tack för alla fina presenter ja fått :D  och för att ni kom :D jag hade då jättekul med er  :D:D  
 

Älsklingens päron:  presentkort på cubus för 500kr
Mina päron: blommor & sängkläder :D

Stina, Gabby & Ida: hårklämmor och 4 trisslotter (utan vinst) :'(
P-gjojan: dekarations stenar, så klart lila doft ljus och en lila (typ) mosaik bricka (där man har ljusen på)
Ida: en vin flaska, och choklad merci
Faster: after eight
Mormor & morfar: pengar
Alex: ljus, anti-aging mask å warm mask

Lägger upp bilder på dom sen :D

De enda dåliga med denna dagen är att ja fick aldrig mina naglar fixade =( ovh ena nageln har som varit på gränsen till att gå av, men nu var typ halva söder så klippte den =(  men ska måla den den nu svart som alla andra är nu=) wiiieee

Efter alla hade farit for jag å bubben å käkade på exotic =) han bjöd :D   

Hoppas ni oxå hade kul idag ;)

puss pusss




Kommentarer
Postat av: KelocC

Jadå lite kläder o små saker som man behöver o så:D sjdå? :D

2009-01-05 @ 22:00:01
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: KelocC

okej nice ;D puss

2009-01-06 @ 12:33:47
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0