Avslutning

Okej jävla skit hade just skrivit asmkt så försvann allt! :(  OTUR!!!!

I går var de verkligen sommar, satt ute i bikkini typ hela dagen fram till 13.30 , gick in å börja fixa mig inför käftis ;) ville ju int lukta äckligt ;)  tog på mig en tunn kläning ;) älskar den :D:D
for först förbi röda korset å gav dom påsar, sen  gav ja mamma en sak som har legat i min resväska ;) heheh  blev lite paff när jag upptäckte de ;) hihi
cykla vidare till kätis ;) när ja kommer dit upp så sitter de en tjej å en kille (skulle gissa på att dom e nått år äldre än mig) tror att hon är hans personliga assistent =)  lyssnar på musik, ser en OKEJ tidning tar den (de enna vettiga å läsa där, resten var bara skit) hehe ;) när ja står där tycker jag att nån av dom säger hej, så väder jag  mig om å säger hej, (lite oäskert) å så kolla hon på mig . Kände som att hon typ dumförklara mig ;) hehe
sätter mig ner mittemot dom. Börja kolla i tidningen, har ännu kvar musiken i öronen. Hör att hon säger om m an är så dära smal  så går man oftas på någon drog kokain.  Å  så säger hon till killen att hon oxå varit så smal ;) ja bara WHAT?? pratade hon om mig, för de var bara vi 3 där inne :p
 nog vet jag om att jag är smal, men jag är int sjukt smal utan snyggt smal! *morrr*
Sen kommer en annan kvninna in så prata hon med henne, å ger henne lite komplinagre å dom prtara allt från troende till previtivmedle (jag hade tagit ut ena ploppen i örat, så jag skulle höra när jag hon kommer ut å säger mitt namn)
sen går kvinnan in, så ger hon mig lite komplimanger *tack* kul å höra, hon sa vad gör du hos tandläkaren du som har så vita å fina tänder så sa  jag att jag hade hål, ;) å så gillade hon mitt hår :D kul å höra :D *tackar*
Så blev de min tur :D wiiiieeeee hihihi   de sista jag tänkte på innan hon hon strutade in bedövningen, var de som Hanna berätta. Jag var typ livrädd ;) hehehe  men de gick då mycket bätter för mig ;) :D hahhahihi 
de tog ca 45 min, efter hon hade lagat så sa hon att man kan bli lite sne. Jag tänkte hahhah (kändes ju konstigt efter som jag hade bedövningen kvar) kolla mig i spegeln. KYSS MIG!!  När jag skratta var jag FAN SNE!!
Höll på att få en chock när jag såg mig skälv ;) haha
träffade Mikkis efter de vi gick på stadium, var ju helt svårt att int le å heja när man kom in (å kände då hur dum ja måste sett ut) hahha
Mikkis regarera på oxå hur ja såg ut ;) hahha   så jag måste ha varit timmens skämt ;)  vi gick sen till udden å in mot stan å sen in på åhlens hittat mkt snyggt dära på rean ;) hehe
cyklade hem åt cyklade till Tuna å där hade vi Booster /avslutning med ACA =) fick ett fint diplom :D *stolt*
sen rösta vi fram tre personer  i tre olika kategoier å fika å prata =)  trevligt :D
sen cykla jag till helex  körde lite gym ;)  kom hem duscha, sov =)

å nu ska ja käka sen tvätta min cykel :D:D 

seee yaa :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0