14 dagar kvar :D

FATTA TVÅ VECKOR KVAR :D  känns kul :p har genrep imorrn =) ska bli kuligt  :D

Blää fick låna Mats arbetsmobil, lite bättre än min gammal :p den har då iaf radio :D

När jag gick på stan så letade jag och letade efter en väska. Hittade några snygga men ingen som jag blev kär i, vill ha med axelband =) om jag har mina skolböcker så blir de bättare att bära. Har sett en vit jättensygg på cubus, men den hade ingen axelräm,  men hittills den snyggaste :p  for på H&M efter jobbet där hittade jag en brun väska. Lagomt stor, brun,  (int svart lr lila) hihi känner mig nöjd med den :D

Köpte oxå en cykel pump lr nå som man trampar på, på mitt jobb. :D Så ska ner till källaren å pumpa mina cykel däck :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du har en underbar kväll =)

2009-03-21 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0