Äckligt!!

HATAR ALKOHOL!!!   Fick en flaska vin av en kompis (drack upp hela + en 4 på krogen)  spydde den kvällen, lyckades sova utan att spy, vaknade mådde piss spydde då oxå! For till jobbet spydde då oxå, lyckades stå i kassan, spydde en gång då, sen for jag hem!! 
enda fördelen e väl att min mage e tom så jag kan kanske krypma min magsäck så jag inte äter sååå mkt! ;) 
men annars HATAR ATT SPY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fick ändå en söt komplimang av en tjej som tog betalt honsa " vad du strålar"  så de var helt kul att få höra :D   berättade om att jag ska få träffa bsb :D♥    iaf på lördagen när jag jobba sa en kund att jag var söt och nå mer :D  typ att jag var en jungfru  lr nå ;) hihi

söndagen  under den timmen jag jobba så sa en kunde att jag alltid e trevlig ;)  kände mig dock int sååå trevlig :o mådde verkligen piss!!! 

PINSAMT!! att fara hem pga de! Men lovade att jag aldrig mer ska dricka å sen ska ja jobba dagen efter!

Inte nog med de, min såkallade mens e störd!!  De kommer jättelite inte som de brukar??  VAD E FELET!!

Nu har jag käkat min riktiga första protson sen i lördags :p :D:D  är ännu hungig :( köpte lite godis :p

ska städa å tvätta i dags en är de hockey!! Lule möter brynäs! (och jag hoppas att lule vinner 3-2 kanske? ) :D
Ska göra en favorit i repris ska förbi Sofia innan =)

Ska ringa Mikkis sen :D  undra om jag ska göra de före hockyen lr efter ? :p ringer henne nog efter!


Här har vi ett gäng med killar som gjort mig lycklig sen jag var 10 år :D!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0