Fre & Lör:)

Fredagen : Var jag en liten hemma fru ;p tvättade och diskade :D  sydde några knappar på en tröja som hölla på att fara bort :)
hets cyklade till jobbet (kom i sista sekund)  och då jag kommer till kassan står Maria där (blev helt glad) :D var typ  en vecka sen jag såg henne. Hon e så gullig och snäll :D
Vi lunchade i hop på max. Och snackde skit ;) hihih  Att jobba i övrigt var val helt okej .
Cyklade hem, kom hem vid 20 tiden. tränade lite mage och rygg (frsöker bli av med min lila pluff mage) fast är väl lite svårt efter som jag älskar att äta ;) duschade sen for jag och Mats och åt på exotic. Köpte lite godis på coop, köpte en plopp/tuttirfrutti (fick smaka en bit av Rikard på jobbet tidigare samma dag) for sen till Stina och kollade på Rambo (ett marsvin) hur jävla söt som helt :D:D  guuu va gulligt de låter när han åt :D:D

Lördagen: Började nog att hänga tvätt ;) tvättade facet gick ner där en arbetskollega skulle hämta upp mig och en till. Var nästan knappt nå folk. Tänkte hänga med Danne och Rikard på max men hade medmig mat från i går då vi var ute och åt :D
Sen kom mats och hans pappa förbi (tur att ja inte hängde med boysen) :) Åkte buss hem, vi for och handla direkt då ja kom hem (jag köpte chips och var supersugen på de) . Vi såg på en av filmerna jag köpte i veckan (lr om de var förra veckan) "fiendesland en dag utan krig" den var riktigt bra och fachinernade.  Inte som jag trodde att den skulle vara..  For ut och åkte bil. Sen gick och la oss.  :p en mysig kväll men min mysa kille :D


Kommentarer
Postat av: Suzy

Åh,vad gott med chips.. Jag vill oxå ha... Jag ska på bio nu,Arn,så jag köper nog popcorn.. :)

2008-08-24 @ 19:21:05
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Ester

Har stina skaffat ett marsvin?

2008-08-25 @ 12:43:37
Postat av: Lina

Yess de har hon :D den var jättesöt :D:D

2008-08-26 @ 17:39:36
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0