Söndag

Igår började jag halv elva men bussn gick 20 över så var väl på jobbet tio i.  Snacka om att den dagen gick såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå SEGT!!!!

Att vara igår på jobbet kändes som en evighet!!!! Åkte buss , hoppadde av vid kvatum (hade ringt till Mats innan) då jag kom dit var han oxå där :D värsat bra tajmningen.  :D:D hihih
Köpte indrigensenran till  middagen som blev lassage :D
Såg lite av en till film som jag "aldrig"  sett förr.. *not*   "Tio orsaker att hata dig"  den är lika bra nu som den var då jag såg den första gången :D

Gick in till stan på malmudds bron stötte jag i hop med en gamla klasskompis från låg,mellahn och högstaide tiden :D:D

Vi gick förbi Mats päron satt och snackade där. Gick hem sen och såg på fantastic four :D  den var oxå bra :D
 De var den söndagen :P   kram


Kommentarer
Postat av: Suzy

Arn var bra. Bättre än 2:an tyckte jag.. :) Jag köpte popcorn på bion igår,det var smarrigt värre.. kram

2008-08-25 @ 13:40:16
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0