tisdagen

I tisdags for jag å tränade vid halv elva. sen kom Gabby Å Stina förbi, vi kollade på Arn. Stina körde in mig å Gabby till stan, där gabby cykalde hem och jag gick till käftis å betalde mitt  (vad de då  heter) 1200kr.  Sen tog jag bussen till jobbet. Tur nog hade jag ständing med Martina :D de var kul.  Hon kometera att jag alltid blir godis sugen då jag står där vid kassa :p (vilket jag oxå bli) har typ ingen självdiciplin.

Så klart köpte jag lite godis:P (går inte så bra att hålla sig) ;(

Sen  var dagenslut åt middag (tre varma mackor) :p glode på tvn. Lagade ettpar knappar på en tröja och ett pra shorts.


Kommentarer
Postat av: Suzy

Don godis råtta. ha ha ha

2008-08-20 @ 19:06:35
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0