Var ett tag sen

Nu var de ett tag sen jag skrev.  Skrev ett jälvigt långt inlägg men de kom aldrig med. vet inte om jag kom åt någon knapp lr så är allt stört. 

Nu under sommaren har jag bara jobbat å jobbat, tränat lite och ännu mer ;)  hihi   badade under PDOL helgen  :D
 
Varit på rix fm festival, luleklaset, umgåtts mkt med Mikaela :D  Varit med tvillingarna och Gabbe :D


I morrn ska jag träffa Susanne : D har körlektion ska kolla om någon frisör har tid att klipp mig : D kanske träna på kvällen :P

pusss hej


Kommentarer
Postat av: Paola Ö

Har du körkort igen?!! :-) Grattis! Håller på med det själv nu! Plugga plugga plugga blä

2008-08-12 @ 21:07:14
Postat av: Evelina

Jag håller tummarna för dig emd körkortet, det kommer gå bra!

Kramis

2008-08-12 @ 22:15:21
URL: http://annaevelina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0