14 Dec

Startade en tvättmaskin,  glömde att he ut slangen  i avloppet så allt vatten for ut i källaren:p  wieiieie  *not*  Mats tog upp allt vatten, de blev två skurhinkar :s 
Mats och hans kompis fixade en gran :D  på kvällen klädde vi på den, (den kan ju int stå naken, blir ju kallat då)  
såg på svenska hjältar:D  snubben som varit i afrika och räddat så många liv, wow!!! Han var grym!!  Annars en som jag tycker är en svensk hjälte är Emma (hon som förlorade sina barn i arbogra) 
Någon annan som beundra henne? Hon verka stark.
 Att förlora ett barn kan ju int vara kul, tänker väldigt ofta på min kompis Paola (och hennes kille Tobbe)  som gjorde de.  Hon är min lilla insperations källa :D såå gullig och snäll! <3


Var aldrig förbi hos farmor igår. Ska kanske göra de imorrn :)


Ska göra eng nu =) 


Kommentarer
Postat av: Anna

du bruuuuuden ja kunde inte svara på ditt sms har inga pengar på mobilen snyyyft :(:(!!!

2008-12-16 @ 22:28:56
URL: http://flymalm.blogg.se/
Postat av: Anna

haha aa men snart sms bombar jag dej för snart får jag gratis sms höhöhö :P jag har ju fått en lägenhet så vi måste köra ett "anna,karin,lina" häng då eller hur. Saknar tiderna i karins lilla affär de var tider det haha ;)

2008-12-17 @ 17:39:39
URL: http://flymalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0