15-20Dec

Lata LilaLina :D hihi mkt L:p hahha
denna vecka har bestått av träning. jobb. Har varit hos en PT där ja sa att jag ville ha bätter flås, så fick en roligt program som ja ska följa. Ska föröska träna 2 ggr i veckan.  Annars har jag bara sagt plattare mage och fastar rumpa:p  men insåg att mitt flås suger!!  Blir typ anfådd för inget, och de e int ett bra tecken.
Igår var en rolig men en väldigt tråkig dag :(
Det roliga var att jag var med Mikaela :D:D blev sååå glad av att vara med henne, har int träffat henne nå sen nov:/ vi gick runt sjön och snackade skit :p vi möttes under tunneln där en kille blev rånad förra veckan. de tycket Mats var en jättebra  mötes plats, sen frågade han som vi skulle träffas (alltså ja å mikkis)  på tyskland slagflät. Men de är vårt andra och hemliga mötes plats =)
De tråkiga var att en kompis pappa gick bort :'(  så alla som ser de här, var gärna snäll och håll en tyst minut lr ger eran tanke åt han*  För såå fin och snäll dotter han har, de finns de väldigt få av.



Fuck såååå mkt folk de var idag på jobbet, och gott om nötter oxå :p haha skoja ;)
Har varit och fikat hos the twins :D
sedan hängt med SF :D:D 
ska se en film med mig och mitt andra ja :P

seee yaaa   !!    froggy is cool


Kommentarer
Postat av: Sophia

sv: tack så mycket:)

2008-12-21 @ 01:08:24
URL: http://sophialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0