21Dec

1.Vaknade 2.Satte i motorvärmaren 3.såg julkalendern 4.Åt lite 5.Såg endel av "en förtrollande jul"  6.For t jobbet. 7.Jobbade (var int lika mkt folk som igår :s om int annat trevligare mäniskor var in idag :D  spec två systrar :D båda börjar på J  )
8.Kom hem 9.Åt middag 10.Såg klart filmen :D 11.Tränade lite 12.For i väg å handla 13.Duscha & renovera mig =) 14.Sitter här nu. 

Igår skrev ja att ja skulle se film med mig å mitt andra jag. :D  men blev aldrig av för jag börja blöda näsblod Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee   lr så inte..  fan de är nog förstar gången som jag blöde från två ställen samtidigt hahaa :p  fan vad äckligt de är när man fösöker ligga ner och får blodet i halsen *usch* blääää   höll fan på att kvävas..  efter ett tag kom de från båda hålen i näsan :s 

Imorrn ska jag
*se på julklandern (vet int om ja gör de på morgonen lr kvällen)
*baka
*städa 
*kanske på stan
*klä mina svärföräldras gran


pusss hejj

Kommentarer
Postat av: Suzy

Du har full rulle ,Skoj. kram

2008-12-21 @ 22:58:45
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0