27Dec

Hellu :D
Middagen hos Mats päron var jättegott, helt nyttigt  (lax, potatis, grovt bröd och sallad)  tills de kom till efterrätten, viettneta glass :D  hihi åt mest :D  (kände mig små fet efter de ;)
Var på fest hos Stina igår oxå :D söt Gabbe missade bussen så for in å hämta henne :D  (tur att nån e nykter)  vi körde ett spel tjejer mot killar så ska vi ställa "tjejfrågor" till killarna och tvärrt om. Riktigt kul ;) tyvärr vann killarna :(  alla andra drog ut och jag gick hem, skulle upp kl 8 börja jobbet efter 10. Måste få mina timmars sömn, annars blir ja måttligt sur hihih;)
skulle ha slutat jobbet kl169 mne sluta kl 17 för Maria blev dålig :(
ska jobba t 17 imorrn oxå, för maria ska på middag :p så de blir jag å tant i morrnn :D:D  hon e såå rolig ;D

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!  VAD SKA JAG GÖRA PÅ MIN 23ÅRSDAG?????????
Nå förslag skriv gärna :D lr messa mig :D:D  har ångest, fan jobbigt att fylla år så tidigt :( men en fördel att då e allt billigare ;) hahahha


pusss


(nej, ja e int full lr bakis, utan bara otroligt less på att baka)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi erkänn det är mig du tänker på när du pussar mats? ja ser det i dina ögon höhö;)

2008-12-28 @ 20:16:22
URL: http://fagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0