4 Dec

Jävla h-vete vad ja hatar tagentbord!!  Lyckades ta bort allt som jag skrivit!!!  *FUCK*

Jajaj är väl bara att skriva om :(

Har hälsat på farmor, hon blev jätteglad över sin födelsdag/julklapp:) och de var en jättetrevlig dam som bodde i samma  rum :D hon tyckt de såg så trevlig ut med en kram så frågade jag henne om hon ville ha en så sa hon ja:D då gav jag henne den :D
Klev av bussen vid kvantum och fråga efter min handsfree, men  den verka int finnas där :(
Gick till gymet och fråga efter min hudkräm och den fanns int där heller :( tränade oxå :D
Gick till teknikmagasinet och frågade om dom hade en lila handsfree men icke de:/ bara i rosa och i rött :(
Gick till apoteket och köpte en ny hudkräm denna gången med pump 500ml. (Den förra var 200ml och utan pump)..
Tar bussen hem (var sååååå blött ute) och de värst jag vet är att bli blöt om  fötterna)
när jag kommer hem tar jag bort mitt nagellack som ja målade på igår (var helt fult, trots att jag hade lila. de var sååå gropit) ;)
Nu blev de typ vinrött :)
När jag går in till badrummet och ska ta fram  nagellacks remover såå kolla jag mot dusch grejerna och VET NI VAD JAG SÅG?????
Nej jag såg inte mamma kyssa tomten.. UTAN MIN HUDKRÄM!!  Hur fan kan ja ha missat att jag stoppat den där bland alla mina tvålar å allt :S mitt minne suger!!

Ååååå vad jag älskar Darins nya låt :D  den e såååå sjuktbra!!

Ska byta rent i sängen:D

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0