5 Dec(lite mer av dagen)

Har faktisk lyckas tömma tvättkorgen :D ska snart ner igen och hänga sista tvätten :p
Patric visade mig några bilder som han (fick säga min favorit).. Han fundrar på att göra en tatuerig :) de var med några vargar :D jättesöta :)
Var på stan och skulle lämna igen ett linne. Sprang in i Pia och fick se hennes söta baby irl :D  såå liten & såååå söt!!!
Gick sen till dagochbert och hälsade på Stina. Hihi de är nog första gången som jag har längre naglar än henne;) Hon satt och åt och jag fick smaka. De var typ tacos tallrik :D gjorde tacos när jag kom hem ;) de här är typ 3 fredagen i rad som jag äter de :D
Sitter och kollar på idol :D  en grej vet jag då säkert att jag vill att Kevin ska komma till globen :D (och är 100 på att de gör han) men mellan Alice och Robin så är jag osäker :s

Wiieee ska jobba imorrn :)  Sen blir de inflyttingsfest och sist men inte minst BRITNEY: FOR THE RECORD :D:D 

Min söta pojkvän har fått en utmärkels på jobbet som årets toffel :D:D  Jag är sååå stolt över han :D:D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0