6 Dec

Vaknade 8 av Mats mobil:) klev upp efter de, kollade på dr phil. Skulle se julkalendern men var avbrott under hela:(       tvättade facet skulle börja sminka mig.. Tänkte åå ska kolla på schemat när jag börja,  TUR ATT JAG GJORDE DE!! Jag var såå säker på att jag börja Kl 12..  men började 10,45 och då jag såg de var kl just baki 10 så for i väg t jobbet. Var bra med folk =) 
For hem åt tacos:D (rester från igår)  såg på family guy, duscha, såg julkalendern. Gjorde mig i ordning :) hämta upp Ida på kvantum, for till Daniel och Anna (dom hade inflyttingsfest) jättebra var det där :D och Anna e grym på att laga mat :D (lyckost Danne ;))  hon hade gjordt pajer och massa annat gott !!  Och deras lya var assnygg!!  Och de var jättetrevliga mäniskor där:D klart en lyckad fest!
For därifrån vid baki 22 ämna Ida i stan :) for till en annan Ida och vi är två Britney fan :D så vi såg Britney for the record :)  WOW vilken talang Brittan är!! Hon är verkligen en klass för sig (possitivt)
Kom nyss hem  från Ida:) ska ta bort sminket och sova .

god natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0