Luleå vann igen :D

Fan sååå kul dom vann igen :p såg bara tills andra perioden (kände att jag behövde hem) när jag väl gått ut till busshållsplatsen ser jag att bussen går om35 min. Då går jag in på kvantum och handlar:)  tänkte fråga om dom sett min handsfree (klar som fan att jag glömde de)  *morrr*

Idag klev jag upp vid 7 packar upp mina träningsaker från igår. UPPTÄCKER ATT MIN HUDKRÄM ÄR BORTA!!!!!  Har messat tant på jobbet och frågat om jag glömt den där. Kollat i bilen..  Men tror fan att den e på gymet för där använde jag den sist.. Men jag kollde noga innan jag gick så jag int glömde den.  Ska gå dit i morrn och kolla om den är där :) (tur nog är den int såå dyr) men ändå känns surt att glömma nåt som man int ha använt såå mkt av ändå..Ska sen till kvantum lr ringa dit och kolla om dom hittat mitt handsfree. (hoppas dom har den där)!!! 
Är kanske int så dyrt att köpa ett nytt men känns meningslöst att klanat till de så.

Ska träna imorrn :D  nu kom jag just på vad jag ska ge Mats syster i julklapp :D  hoppas hon gillar de:P

Puss & godnatt 

Kommentarer
Postat av: Karin

Skicka ett sms till mig när du ser det häär:D jag har inte kvar ditt nummer :(

2008-12-04 @ 20:44:40
URL: http://fagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0