OLA :D

Fan vad grym han är :D

Nu låer jag säkert som en fjortis :P   men Jag å tvillignarna var i går å såg Ola på Bodenalive!!  (inte första gången jag har sett han). Har även sett han på rixfm festival i Lule två gånger (2006 å 2007) Han är såå jävla bra!!!!! 

Vilken kille ;) snacka om att ha bra scen närvaro å helt glad blev man då man såg han :D  efter spelingen fick man autografer, först stod vi i kön, men de var sååå lång  så vi gick å satte oss sen gicvk vi tillbaka men de var lika lång, då gick vi mot karusellerna, fast inegn var så pepp på att åka. Vi tog en lott å alla vi  vann samma söta sak ;)

Efter de gick vi tillbaka dit han skrev autografer, de var ingen kö då, så  vi tänkte att han hade dragit.. Då vi gick längre fram såg vi att han var där :D De väl 5 pers där han skrev :P så blev jag insläppt:D  *wiiieeee* :D 

Tvillingan stod kvar där ute men då fråga jag Ida om hon ville ta kort  å de ville hon :D  

Sen var de min tur å få en autograf  åååå vad han var trevlig :D  helt söt ;) 

Var jävligt lycklig å nöjd efter de :D   

Här är en bild på Ola å mig från bodenalive (jag vet att jag ser hemsk ut)var jättetrött!


 Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Pollan

åhh vilken mysig kram!!!

2008-07-13 @ 09:42:11
Postat av: Agnes

Jag håller med, du vet ju hur min musiksmak är men jag tycker han är helt galet bra! :D

Puss!

2008-07-15 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0