3 dagar av denna vecka, med godis :P

I månadag var jag med Stina. Gjorde väl int så mkt :p visade henne mitt nya drömhusdjur :D:D  hon tyckte oxå att den var jättesöt (en pyggme igelkotte) :D   for sen och handla mat & tanka:p på kvantum såg jag en gamla klasskompis, var ett bra tag sen jag såg han sist *hihi* 
Och så bytte vi rent till hennes marsvin Rambo :D (han är till salu, om någon är sugen på att köpa han så säg till mig)  
lagade den kycklinggrya lr nåt (kom på receptet själv) och de blev jättegott :D:D



I tisdags städade jag källaren (fuck sååå dammigt) nös rätt mkt under & efter jag hade städat den:( Torkade oxå av torrkskåpet.  Åt luch duschade, gick in till stan fixade mina naglar (gjorde en nagelförstärkning+fransmanikyr)  på studio 61 :D hon som gjorde mina naglar var jättetrevlig & jätteduktig!! efter de gick jag Stina på stan.Gick förbi mammas jobb och gav henne en ljuslykta, när vi stod där nere kom en asskum gubbe in , han skulle träffa nån, såstod han bara där. Han var lite läskig:s När vi kom hem såg vi att en tant hade ramlat med cykeln så vi sprang till henne. Men de gick bra för henne :)

På kvällen var de träning :D de gick bra. vi körde lite bygg, hop, och gymnastik :) körde bil till träningen.  Rebecca åkte hem med mig:p vi for till kvantum, när jag går  där vid godiset GISSA VAD JAG SÅG???? Jo GODISRÄMMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  fanns i alla tre smaker!!:D:D så i lördags måste jag har varit jävligt blind, lr så har dom nyligen fått in dom, lr så flyttat om;p blev hur som helst väldigt glad när jag såg att dom fanns :D


Idag :D  har jag varit i skolan, gjorde glostestet (gick åt h-vete) tog aslänge att göra :s  men blev ändå klar 10,20:p körde till stan för 10,30 hade jag halvkroppsmassage!!!!  hur skönt som helst!!!!!!!!!!!!!  hon var jättetrevlig,  det var på impuls (där jag hade massagesen) träffade jag en gammal danskompis, hon var gravid :D helt söt var hon med lillmagen :D
For jag hem kolladepå "sacry video" den var helt okej , var dock utan text så förstod int riktigt allt. Slog på en tvättmaskin, diskat och pratat med Hanna :D   ska hjälpa min mupp att laga middag nu :D ska sen på årsmöte :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0