Dumma!!!

I natt sov jag väldigt dåligt :/ drömde typ om Andreas Carlsson lr bara tänkt på han ;) hihih 
Började städa lägenheten närjag klev upp halv 8, åt frukost vid 11 :) var ute och gick med Sandra, köpte två fotoalbum (som jag ska ge till mormor & morfar & farmor) men ska fylla albumen med bilder.
Sandra ska börja träna på impuls och då fick jag ett två veckors gratis träning :D blev helt nöjd! Så vi ska träna tillsammans 1 dec :)  Plockade oxå bryna :D dom blev jättensygga :D

När jag kom hem duschade jag, sen fick jag de jobbiga!!  Lagade middag med en vetekudde på magen *love it* sååå skönt att ha den på magen när man har mensmärk:) har tvättat lite nu i kväll :D låg i soffan och såg på tv,då fick jag ett mess av min tränare "Kommer du inte idag?"  GLÖMDE träningen idag *PINSAMT* 

Men men kan ju int alltid vara perfekt <3

puss


Kommentarer
Postat av: me

kul med gratis träning:)

2008-11-17 @ 21:56:49
Postat av: KelocC

Tack så mycke ;D jodå jag har haft de bra, själv då? :)

2008-11-17 @ 23:57:34
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0