Luleå-Rögle 5-3

Wiiie läste just i tidningen att luleå vann :D fan sååå bra att det går bra för dom nu!! 5-3 int dåligt ;D

Ååå nu tror jag att julruchen har börjat :p var folk hela tiden :) enda nackdelen med söndagar att de int brukar vara såå mkt folk då :( (är väl för att alla e bakis) hihi

Blev inge farmor, ska nog kollla i fall hon vill ha sällskap på måndag :)
 ska till källaren och hämta tvätten .Sen gå ut och ta lite kort.. Alltså sååå vackert de är ute!!  LOVE IT!!!!! 

Idag såg köpte en kund en julskiva och då såg jag "wow de är den mina päron har som jag lyssnat på under flera jular"  och så fanns de en kvar och den köpte jag :D:D
När jag julpynatde börja jag tänka ååå den skivan (som mina päron har skulle jag villa ha) OCH NU HAR JAG DEN!!!  GRYMT VA??:D:D:D:D:D

Puss hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0