Till minne av

Hejj:) Igår var med Mikaela:) vi var på arcus hittade bröd, te å godis;) vi gick på stan, köpte en tunica (stickad) från gina den är typ svart lr någon konstig färg;) *hihih* ett svart/vitt  rutigt halerneck linne & tights svarta på barnvandelningen på  lindex ;) bra att vara liten;) 

När jag kom hemåt jag lunch, satte mig på msn & googlad på Britney Spears, hittade å wikapedia. Där stod det om vilka producenter hon jobbat med tyckte där hittade Denniz Pop där.
Sen att sveriges radio gjorde ett repotage om cherionstudion. (Fick hjälp av Mats att hitta sidan, e ganska otekniskt *hihih*)

De var till minne av Denniz  Pop (iår är de10 år sen han gick bort i cancer) :'( 

Sitter och lyssa på den nu 5 och sista delen.
Lagade middag, och gjorde lite engelska under tiden. Och diskade efteråt  sen då ringde Mikaela och frågade om jag vill följa till coop och köpa godis;) klart jag följde. Köpte oxå lite godis. 
När jag kom hem såg jag lite på tv. Gjorde engelskan & satt på msn :) Och så klart såg på IDOL :D

Idag har jag tränat lite & jobbat var 12-15 rätt skönt :) 
Ikväll ska jag göra engelskan och vara med Mikaela mest troligt :D:D

Här är länken om cherionstudion: http://www.sr.se/cgi-bin/stockholm/program/index.asp?ProgramID=3236

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0