MERA SNÖÖÖÖÖ :D

Alltså fattar int att folk klagar på snön!!  Alla vill ju ha snö till jul och nu ha vi fått de:D:D är jäteglad!!  Plus att jag fått julkänslor :D 

I fredags lunch dejtade jag å Åsa på max :D var ändå å träna på gymet innan jobbet :D Åååå Mats blev morbror till en jättesöt lite pojke :D  skulle oxå vilja ha ett liten baby ingen tungviktare på 3-4 kg :p

Lördags var jag och Bubben på storheden :) köpte nytt glöggset :D använde mitt presentkort på cervera för första gången (fick de i student present för tre år sen) :P haha
Dopet var jättegulligt! Barnen var tysta hela tiden:) sen blev de smörgåstårta och fika :) For där i från vid 17 tiden.  Mats kom och hämta mig :D
Hemma gjorde jag mig i ordning, vi skulle se "Romeo & Julia" den började kl 19-21,30 riktigt bra var den :)
efter de for vi på exotic och köpte mat (tog med oss hem) for till coop och köpte godis :) såg på någon vampyr film :p
 Blev min lilla present ;)

Söndagen var de träning :D gick jättebra :) efter träningen kördde jag Linn till Johan :D jag och Rebecca gick lite på stan :)  for på willys och köpte godis ( ja vet jag kommer typ dö i fettma)  så säger hon en sak som e sant :p  efter varige träning då vi har varit med varandra har vi alltid köpt godis ;) lr nå onyttigt :p hahha köpte as snygga underkläder på lindex :D (Rebecca var först att se mig i dom) ;)

I Måndags blev de 3 år mellan mig och Mats<3 innan han kom hem stoppade jag upp en lapp på dörren att han skulle följa pilarna och kolla ner..  han följde dom MEN kollade aldrig ner :( i sovrummet hade jag tänkt doft ljus. Använde underkläder som jag köpte igår.  Och hett ut röda rosen blad på sängen och lagt mig där;) han hade köpt blommor till mig :D jättefina!!!

Idag var de bandövning, klev upp kl 05,57 var i stan 06,45 (hade samling då) de var några som gick igenom vad vi skulle göra ;) de var riktigt kul :D efter vi varit i shopping gick vi till samlingsplatsen där kom sen brandmännen och så prata dom lite :) efter de gick jag Linn & Rebecca tilldagochbert och åt :D gick lite på stan träffade Susanne där :) tog bussen hem.

Ska göra lite engelska nu :p

pössss


Kommentarer
Postat av: susanne

Romantiskt värre med levande ljus och rosenblad på sängen... Och sexiga underkläder.. go girl.

2008-11-25 @ 13:18:24
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0