Sol:D

I går köpte jag sådant som tjejer behöver ca 1 vecka varige månad :) & en jättesnygg duk på dollar store :D den var mörklila med nå glittrer i :D  den var AS SNYGG!!!!!!!!!  
 Och skurmedel och diskmedel? (sådant som  man tar bort fläkra och smuts från diskbänken) :p hihi och två After Eight  for sedan till bilthema (första gånge jag är in där helt SJÄLV) Fatta :D  galjar :) & slog in ena After Eight (gav den till farmor) slog in den med bilthema paper hahha :D

For till apoteket och köpte en hudkräm. Och en macka på ett fik. For förbi farfars grav och tändet ett ljus och två stycken som var släckta.

For sen till farmor och var hos henne kanske i två timmar lr nåt.  Blev lite förskräkt när jag såg henne. Har som aldrig tänkt på att hon kan bli gammal lr dålig :s låter säkert helt sjukt.. Men är väl att jag mer är mindre tänkt att hon alltid kommer att leva, för hon finns ju alltid där :)

När jag kom hem översatte jag lite engelska, hade en text tills i dag och en dikt. (som vi skulle ha läst)..

IGÅR HADE VI JÄTTEMKT GYMNASTIK :D sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå  kul!!!!!!!!

Fick vara exempel två  gånger ;) vi hade en gästtränare :) ena gången var då man skulle göra enbakåt vänt kullebytta och sedan tre övingar som vi skulle träna på  varige dag:D (han tyckte jag var stark i mina armar :D:D )  de händer int såååå ofta att jag får höra de.. Vill int se ut som en muskelknutte;)


Idag på skolan gick de faktisk bra :) ska lyssan på en texkt tills nästa onsdag ska skriva lite oxå:)
Har gjort dom dära tre övningarna som han visade :) hihi

Gick hem från skolan, de är sol och jättefint ute.. Blåste bara lite :S

Ska gör amig klar för jobbet nu :) wiieiiew såååå kul!!

Längtar tills jag kommer hem :D hoppas att bilderna har kommit då :D:D

kram hej

Kommentarer
Postat av: KelocC

Okej nice ;D jo jag tränar..

gym & compact fighting.. ;D

sj då?



Följ min blogg med bloggkoll ;D

2008-11-19 @ 11:28:08
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: Suzy

Kul med träning.. kram

2008-11-19 @ 13:55:09
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0