ÅÅåå vilken dag :D känns som två typ:p

Idag fick vi lära oss dansen till tävlingen:) alla andra fick nog lära sig allt ;D   Hann int vara med så länge på f.m men ändå lite :) På e.m for jag till voltarenan :p har nästan lärt mig att mig att stå själv på händer och sen gå ner på ett snyggt sätt (de heter nåt speciellt)  ;)
De var jättekul :D:D
Efter träningen åkte Rebecca hem med mig (men hon till sig & jag till mig) *hihi* sa till henne att jag skulle förbi farfars grav (de är 11 år sen han dog i dag) :'(      sa till henne att hon fick vänta i bilen (tycker de är väldigt personligt att gå till en grav. Inte direkt att man skulle gå dit när man nyligen börjat dejta.. 
Iaf när vi satt i bilen och jag var på väg ut skrämde hon upp mig (den lilla skitungen) ;) hon sa  vad äckligt att gå där själv, tänk om någon dödig kommer och tar ner dig i graven och vad äckligt att sitta i bilen med ryggen mot kyrkogården.
Klart som fan att jag blev rädd så då fick hon följa mig:)  vi såg då ingen döding :) kändes då skönt :)  tände ett ljus på hans grav :) ska dit i morrn innan jobbet och kolla så de brinner :)

Kollade nyss på youtube hittade världens grymaste cheerleadning stunt :D  alltså fan vad man kan göra med kroppen :D:D helt oroligt! skulle oxå vilja bli så bra, men tror att jag kanske lite för gammla att börja böja till ryggen?? :s men ska ändå försöka lära mig göra en volt (har alltid velat kunna göra de) hur grymt är int de???
  :D:D

Men idag på jobbet de var as mkt folk, helt sjukt kul att jobba då :D:D mina päron kom int & köpte fågelmat typ ;D dom hade varit hos farmor på sjukhuset :/ hoppas att hon får komma hem snart.

Senare kom min kompis Susanne och hennes man Micke :D dom är sååååå söta och roliga :D (blev glad av dom)!!!!  

När jag typ hade 40 min kvar på jobbet så hör jag en hund skälla. Då kommer en kund in och säger att hunden är lös:/  då ringer jag Frida och frågar om hon kan ropa i högtalarna och medela att de är en hund lös :p då gjorde hon de  (vågra int ropa ut) ;) tycker de känns läskigt ;) hihi

Efter ett tag blir de tyst och då tänker jag Jaaa,någon som saknde  hunden..  När jag slutar går jag in till personal rummet där sitter hunden :p (den var jättesöt)  tror att polisen fick ta hand om den...Hoppas att någon saknar den, den var jättesöt!! trots att den typ skällde hela tiden :D    tror de var en schäffer, typ lite långhårig :D kommer att lägga ut en bild på sötnosen:)


Ska duscha och sova nu :)  see ya :D pusss

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag är med i en tävling på denna blogg. http://fredrikfredrik.webblogg.se/



Coolaste frillan kan vinna ett hairstyling kitt värde 500 kr.



Hade vart skit gulligt om du ville gå in och rösta på mig!

Vill så gärna vinna!



För om min frilla är nått så är det ju galet cool!

Behöver varenda röst jag kan få!

2008-11-16 @ 18:36:54
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Ester

ja en bild pa vovven :)

2008-11-17 @ 10:30:19
Postat av: KelocC

Godmorgon :)

2008-11-17 @ 10:34:02
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0