Varför är de ALLTID så???????

Fick mitt schema idag, för ett år framåt  (blir säker mer under sommaren och när en blir mamma).. Men de som var mest surt var att jag kommer jobba 5 helger i rad (typ ingen vardag) bara helger. Även fast de är int såå mkt per vecka så svider de bara för att DE ÄR HELG!!!  Plus att jag missar en jävlar massa träningar (som jag verkligen vill & måste gå på)  :'( :'( 

En grej är ganska små kul, varige gång då  jag tänkt "åå nu ska jag på bio" (som exempel) då typ nästan varige gång ringer då från jobbet och frågar "hej kan du jobba"  just den dagen som jag planerat in nå...
Skulle jag bara sitta hemma och glo på tv och verlikgen vill jobba då ringer dom aldrig! :/ såå typsikt!!
Vill jobba, men int när jag tänk att jag ska göra nå kul!!! 

Idag var jag förbi på farfars grav, ljuset som jag tände igår brann ännu.  (har säkert slocknat nu)  var ganska lite kvar av de.

Jobbade, gick bra. Int lika mkt folk som igår.  For till max beställde två orignal mål ( var ashungig) skulle aldrig idas ställa mig och göra middag när jag kom hem.   Alltså jag åt int två st själv utan ena var till Mats :)  (än är jag int såå glups av mig, men kommer säkert snart) ;)
Igår pratade jag med en kompis som läser till Detist :D känns bra när hon har utbilda sig klart:D då ska jag bli hennes första kund (lr offer) :D hihih berättade för henne om mina matproblem (lr vad de då är) då sa hon om du börja träna mer så behöver ju kroppen mer engrig  *ååååååå att jag int har kommit på de tidigare* säkert därför..

Men jag kanju int alltid vara bäst ;)  hihi

Har sett ena delen av svenskar hjältar hitils WOW vilka mäniskor de finns som visar att man kan om man vill!!  Och att man ska vara stark!

Fundera på att göra ett litet projekt med min mage (den ska bli lika snygg som förr) :D

kramizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0