Wiiiie en dag kvar :)

Ni är allt julpynt uppe :D  längtar tills imorrn då är det första advent :P nu är jag klar med två julklappar :D:D
Jobbade 3 timmar igår, (ska fan börja säga att jag int vill joba sådan pass,känns måttligt meningslöst att åka till å från jobbet) om man räknar med det ekonomiska och så kan jag väl högst tjäna 100 kr på 3 timmar.
Idag ska jag jobba 4 timmar men med att de är helg och jag börja efter 12 så det dubbelt upp :D:D  *wiiieee*
 
Fann sååå kul de var att träffa Gabby i onsdags!!!!!! När vi skulle fika så träffade jag Angelica och Sara :)   (blev 3flugor i en smäll) *hihih*  Hittade på  rean en snygg kjol och ett linne (hade på mig de i går på festen) :D

Igår på festen så var Robert och Ida där :D:D har int sett dom på sen i sommras (dom har bott i Norge) fan sååååå kul de var att se dom igen :D:D:DVi körde ett spel tjejerna mot killarna :D (vet int vad spelat hete) men kul var de:p

Ska lägga upp bilder från igår lite senare :) ska dammsuga och rengöra toan sen göra mig klar för jobbet.. Tänkte träna i dag men insåg att jag aldrig skulle hinna till jobbet då.. :(

Fredagsens mat=)
* Igår åt jag en halv bannan till frukost
*Lite Godis till lunch
*Pizza till middag
*På festen drack jag vatten
*När jag kom hem från festen åt jag en macka (inget på), och ett äpple:)


Kommentarer
Postat av: susanne

Bra fredags mat. hi hi hi

2008-11-29 @ 12:42:14
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0