Nu var de nästan en månad sedan ;)

Nu var de överen månad sen ja skrev ;)

Fick en tjänst på mitt gamla jobb på 10% typ de e två helger i veckan,+ att dom ringer in mig ibland :)

Den 12 sep var jag på fest med Emma, Fia & Theresa, Jens & Mattias  :) riktigt trevligt var de :p vi tänkte först gå till brazz  Emma å Jens gick in till Brazz  men dom tyckte int at de verkade så kul så vi drog till cleo :) Hade jätteroligt :D
Jobbade den helgen + 3 helger framåt :)
 
Har int hänt så mkt nytt, jobbat, tränat, har börja läsa eng B :p vill bli bättre på eng:D  läste lite av en text somvi ska ha läst till ons, fan vilka svåra ord. Bli sååå jävla osäker :(

 de bästa med denna helgen var nog att de var bra med kunder :p dock en del jävligt irriternade (men de kan vara ganska kul att folk e såå tröga) ;) hihih    
 
I lördags var ja på fest hos Stina fick träffa hennes dejt förandra gången (en riktigt trevlig kille) :D  han hade med sig sitt nitendo :D:D  fans åå jävla kulvi spelade super mario bros3 :D:D hade de själv när ja var liten :D:D  dog typ hela tiden ;)men har lite talang kvar ;) hihih

skriver med  snart igen om sepå okt månad ;)  ska till  karin nu :D  kram


p.s kolla in sötisenja hittade utanför våran port för nån vecka sen ;)  har aldrig sett en kotte ligga så ;)

KOLLA SÅÅÅÅÅ HIMMLA SÖT!!!!!!!!!!!!!



    





Kommentarer
Postat av: Suzy

Weeiee... äntligen ett inlägg... Jätte söt igelkott.. hi hi hi...

2008-10-14 @ 10:59:57
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Sue

Söt igelkott!!

2008-10-15 @ 12:32:24
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Sandra Gard

TJA!

Va roligt att du också skriver blogg, jag har nyss börjat me min så försök hänga med och läs min ;) och skriv gärna så jag har nå att läsa om dig snyggo, hehe.

PUSS!

2008-10-15 @ 16:59:27
URL: http://garddansar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0