Jul

Har aslänge velat höra på jullåt som jag har väldigt speciella känslor till, tänker bla på min farfar, en kille som jag träffade för nåt år sedan, som dog förra året i en olycka. 
Cliff Richard "Mistletoe & Wine"   den är såååååå bra, lyssan bara på musiken så vackert. Sättet som han sjunger på!!


Två andra låtar so¨m jag älskar

* Chigago "You're the inspiration" & "glory of love"
* George Benson "Nothing's gonna change my love for you"

Denna julskiva hittar du massa bra jullåtar på och den som är väldigt speciell för mig :)




Puss


Kommentarer
Postat av: SOFIA'

Jul!! Nu blev jag också sugen att lyssna på julsånger :)

2008-10-28 @ 11:14:37
URL: http://sofiaroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0