Karin :D

i går var jag med Karin :p vi for till barnens hus, rusta, Ö&B, ica maxi coop forum, dollar store å toy's (bläää vad den då heter) ;)H&M :D :D

då jag kom hem gjorde jag middag kolla på de okända, family guy & efterlyst.   Då vi var på ö&B såg vi karins brorsa å hans kompis så spionerade vi på dom:p  hihi de var måttligt kul:D 

Åååå i går ringde Patric,  har aldrig pratat med han i tel (lr jo en gång då vi skulle ses. Typ då. Men inte bara för att prata ..
Blev helt glad av att prata med han :D:D

Ska jag ut å banta  Karin snart ;) ska bli kul.. hihih

natten tills onsdag drömde jag världen grymaste dröm:) drömmde att jag pratade för ett  fullsatt cooparena på en hockey match var de..  Fan skulle vilja göra de på riktigt lr heller globen :D  HUR COOLT SKULLE INT DE VARA???? :D

ska fan hinna göra de innan jag är 30! :D:D

Om någon vet om dom skulle behöva nån som kan prata säg till mig :D:D

puss puss




Kommentarer
Postat av: Björn

Kom ned till Stockholm och ta några av mina lektioner - så får du prata inför folk ... även om det inte blir lika många som på ett fullsatt Delfinen (vägrar använda det där coopnamnet)...

Kram! /kusinen

2008-10-23 @ 22:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0