Klockan

Idag (lr i natt var de nog) skulle man ställa bak klockan :)  ska blir kul å veta hur många som kommer att stå utanför en affär en timme för dom har öppnat :p hahhaha *asg* 

I dag vaknade jag klockan 7 typ om int lite innan, fick ett mess av min kompis som jag tänkte fara till nästa helg. (hade försökt ringa henne igår) . Och berätta den tråkig nyheten. då ringde jag upp henne och då sa hon att hon tänkte komma upp om inte jag skulle komma ner. *FAN SÅÅÅÅÅ GLAD JAG BLEV*  hade verkligen sett framemot att åka ner till henne & hälsa på mormor å morfar.

Ååååååååååååååååååååååååååååå nu till helgen är de en av årets höjdpunkter i arcus hallen  hantverksdagarna

ska nog gå på fredagen jobbar nästa helg 3 timmar på lör & sön.

Fan sååå mätt och uppsvullen  jag kände mig igår efter godiset & chipsen :p  åt int så brutalt mkt.

ska käka frukost nu och betala två roliga räkningar *längtar tills Paolas nästa brev*

kramizar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0