Tisdag & Idag ;)

I går  höll jag på med engelskan :) gick väl som de gick (fan vad trög jag känner mig) men som jag sa till morfar har jag klarat teori provet två gånger  kan jag klara engelskan:D  (kanske int samma sak) men andra gången då jag gjorde teorin så gav jag mig fan på att  jag skulle klara de på första försöket å uppköringen (vilket jag gjorde)  :D:D  

 Gick till stan och var med Karin (hennes sista dag på jobbet) :(  kommer att sakna att hänga med henne där :(   jag kom dit efter 12 å sen vid 15tiden kom Anna :p så satt vi å snacka :D hihi

Jag å Mats for å kollade på tapeter ( jag måste nog vara den enda tjejen som int kan nå om inredingen ;) ) hihih

Var på body jam i går  på kvällen (fanva skönt de var att röra  på sig :D:D

Gick å duscha,  såg på mogon soffan målade mina naglar (lila):p  hade svart tidigare men den börja flagan lite  var int sååå snygg då.


lyssande på engelska texen en gång till. Blev lite klokare:)

Idag  försova jag mig till engelsan :s   men ska maila läraren snart.  fan har upptäckt en sak att en vecka e fan int så mkt ändå..  Nyss var de helg å nu e de ons, snart e de fredag :p helt sjuk hur snabbt tiden går..
Till helegen ska jag jobba:p längtar faktisk ;) delvis för att de var ett tag sen sist som jag jobba å sen för att de e löning :D  *hoppas på mkt folk *


Åååååååååååååå  läste på Olas hemsida att han skulle komma till pite 22 Nov måste dit då ;)  (nu tänker säkert alla jävla fjortis , hur gammal e du?)


men jag gjorde aldrig nå sådant då jag var liten för de kom typ aldrig nå bra artister hit upp då jag var liten (gör de ifs aldrig nu heller) men nu tar man sig mkt lättare än vad man gjorde när man var 12 år.


Ska kanske hänga med Karin nu (igen) ;) hihi men få se :p
ska äta lunch nu :D

puss puss


Kommentarer
Postat av: Suzy

Jag kan inte heller nått om inredning.. Tur att min man kan det.. hi hi hi... Ola med sitt lockiga hår. hahah

2008-10-22 @ 17:17:35
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0