9 September

Tror att jag hittade den perfekta hyllan igår på Indiska :D  tänkte ha mitt hårspary där på så de int ser så plåttrigt ut ( tro de stavas då?)  ;)

Hihi hann aldrig klart översta byrålåsdan igår. ska hinna den i dag.. :D:D bläää hyllorna kom aldirg i går :( :'(

Snart ska jag ut med Stina vi ska gå ut och gå med hennes mosters vovvar :D:D vid ett ska jag träffa Susanne :D:D

<3 idag är de exakt åtta år sen jag träffade Paola första gången  och som jag såg Westlife<3

Om  jag int minns helt fel då var de rätt varmt ute.. Och vackert väder ;)    :D:D:D




                       <3 idag blir Emma 6månader<3 



En fd klasskompis fyller 22 år idag :p  (tänk vad jag kommer ihåg) :D och i dag far en fd arbetskollega utomlands, de lilla svinet ;)

Kommentarer
Postat av: Paola

Grattis på 8års lära-känna-dagen & min emmas 6månaders dagen! <3

2008-09-10 @ 21:52:28
Postat av: Evelina

hejhej.. nu får du uppdatera bloggen lite så jag har nå att läsa :p

kramis

2008-10-10 @ 15:56:58
URL: http://annaevelina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0