Arbetslös

en av fias sötnosar

Nu är jag inne på min 3jde dag som arbetslös :(  ska till byn snart och grilla med Fia & Emma :D ska bli svin kul :D:D

I måndags var min fösta dag som arbetslös (var ju de ifs eftre ja gick ut gymnasiet)  Månadgs var jag med Stina, for till dollar store och till elon :D (köpte äntligen damsugare påsar) :D

Sen for vi och handlade, körde hem Stina :D

Tisdag: Vakande, satt och nörda miog här framför msn med Paola :D
 försökte komma på vad man kunde laga för mat (handlade för i går (tis) ons, och tos) så jag spara lite bränsle :D lyckades efter typ 2 timmar ;)   fan såå svårt de e att hitta nåt som e enkalt som inte innehåller massa kosntiga kryddor. (lr så e de bara jag som e dålig på att  laga ) ;) å läs:P 

For till kvantum och handlade, for hem åt, cykla till stan och var med Gabby och Stina :D

For hem baki 16 tiden.  Lagade middag diskade bort. For och träna.

Såg ett hemsk program om en 29 som vägde 400 kg... Hon gjorde en magsäck operation (så hon skulle minska matvanorna, och bara kunna äta om de var 100g per dag lr nåt.)  tvyärr gick nåt snet och hon avled :(

Lite bilder sen vi grillad :D

Emma & Fia :D

Den andra sötnosen:D

Mina två barndoms kompisar :D

Emma med Lok :D

Kolla in pinnen Lok håller i och pinnen som Fias hund håller i ;)



 Hhihi lite skilnad ;)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0