Min vecka :p

Kliv upp vid 8, tar med mig de ja ska ha till grillingen.  Far till kvantum köper en cola och en ramlös:) på väg ut möter jag en kompis mamma vi står å prata. Far till posten hämtar mitt körkort. :) (ser väl ut som jag gör på de)..

Fan sååå jag ändå har saknat byn, far hem tll huset. Kliver ur bilen tänker "wow såå tyst" och frisk luft :D:D
Går och pratar med mina grannar, fick se bilder på deras barnbarn :) och dom fick en till som e 4 månader nu :) jättegullig :D

Kör sen till ett ställe där jag har ett speciellt minne :)

Messa Fia och kolla om hon e klar.. De var hon så ja far till öppnar dörren kommer hennes små  chihuahua ena är ett år och en andra ett halv år :D 
den som  är ett år heter Dissel (tror man stavar de så) och den andra chili ..
 Fia säger att Dissel bruka int allas vara så glad och på då de kommer någon, men mig verkade hon gilla :D:D:D  (vem gillar int mig) ;) hahha
Vi börja prata om exkat allt, stax där på kommer Emma, och hennes hund Lok :D Fia gör varm choklad :D vi  går ut hämtar ved. Jag går till min bil och byter om. Sen börja Lok morra lr nåt åt mig ( jag är fasktik rädd för hundra)   men visade int de , men då han börja morra å små skäll så blev jag ju de. Emma säger då, han bruka int göra så mot mänskor :p hahahhaha (undra vad hunden tyckte att jag var då) hahaa ;)

Vi kör till ett ställe i skogen :p gilla och snackar.. Sen å vi sitter där hör jag ett flyplan (typ en gripen lr nåt sådant ) ser ifall ut som ett plan från f21. Då kändes de verkligen de här är byn :D:D Om folk skulle fråga mig om dom vore lägga ner f21 skulle jag säga NEJ.. (kommer att sakna dom fina planen)

Vi var ute i skogen typ i två timmar, for hem till Fia såg på tv.  Vid 15 tiden for jag tillbaka , lagade middag, tränade.


I tordags simmade jag i ca 30 min (hoppas jag förbrände lite iaf) :D hihi for hem tvätta, diska, lagade middag. På kvällen for jag och Susanne på bio förhandsvisning på "patrik 1,5" fan såå bra film :D:D   Rekomdera att fara och se den :D:D

I dag gick jag på ett aerobic pass, körde lite mage å rygg. For hem och duscha, åt, for till storheden, for och skrev på kontrakt (fick ju veta att jag fick en tjänst ) är int längre abetslös :D (är kvar på mitt gamla jobb) var isf bara 10% men bätter än inget alls :D:D

Gick på H&M köpte ett par lila benvärmare, en lilla huvtröja med dragkedja  (på kill avd) :D tycker att killkläder e oftas mjukare ;)

Gick förbi ö&b, häsalde på syrran köpte en sax och nålar :)

For till kvantum köpte en cola till snuttebubben, och en ramlösa t mig :)

For hem lagade tacos, såg på family guy och disney dax :D och nu ska jag tvätta golfe :D:D

puss hej :D:D


Kommentarer
Postat av: Suzy

Ha ha ha ha,bög... Ja,du vilken vecka du haft... Jobbar din sis på Ö&B??? Jag e helt slut nu,skrattade ut alla mina krafter igår... Hi hi hi.. kram.. Jag måste ju få se Körkortet...

2008-09-05 @ 20:32:10
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0