29/8-09

Jag å Paola har sagt att siffran 9  bringa lycka med sig ;) ååå såå sant, som jag skrev nyss att hon blivit mamma igen :D  ååå vad för dag jo 29:D  tvåa måste ju stå för hennes andra barn :D
vi träffades 9/9-00 första gången :D  alltså i går blir de 9 år sen  :D:D 

Jag är fan en tjockis, igår åt jag på max till lunch, middag pizza under dagen kakor, idag knappt någon frukost, kakor, pizzan som blev kvar från i går,  godis, ännu mera kakor, middag kina mat, blåbärs paj :D

men imorse var jag iaf duktig å jobba  å hämta min cykel från Stina,  sen jogga jag lite på berget =)

gjorde lite sitpus träna ryggen, knä börj å asset  :p




hihi ska sova nu :D imorrn om de är bätter väder än i dag ska jag cykla till jobbet :D

puss hejj!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0