Grym på gym

ska nog köra lite styrke innan jobbet :p efter lär jag nog aldrig orka. Måste ju hålla asset i form ;)  Drömde helt konstig dröm, först typ att jag var på någon fest, sen mitt i allt skulle jag gifta mig hade en lila stor brudkläning på mig :D  men jag skulle int gifta mig med min kille utan med en kompis:S fast ändå var de inte hon utan någon annan. helt stört! 
Jag som har blivt mer och mer anti familje saker:p hahha  lite kul att jag drömde att jag skulle gifta mig ;)

ska käka nu å köra igången en maskin =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är bloggen tillbaka efter en låååång bloggpaus :D

hoppas du kikar in o säger hej :)



Kram!

2009-08-25 @ 19:58:54
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0