Skumt väder & idioten

Ingen is eller snö utan Sol, varmt & perfekta vädret sommar vädret för att INTE köra på någon
 När jag och Mikkis gick till coop så kunde vi ha blivit dödade, en bil stannade för oss vid övergångsstället (som man ska göra, okej ingen är perfekt, men idioten baki vore väl fattta att dom stannade av någon anledning och vid ett övergångsställ) men nää inte de dumskallen körde om i typ 50 eller mer. Skulle vi ha gått två steg till skulle vi ha varit DÖDA!!  
De var typ ganska lite trafik ute och  kollade vi innan vi gick över vägen och bilen som var i filen närmast oss såg oss å stanna, filen brevid var tom, vi gick och sen kom idioten tydligen baki å körde om i andra filen  mitt i allt köde mot framför oss väldigt sanbbt, ingen va oss skrek utan bara kolla på varndra, ingen av oss han reagera på att assholet kom,  sen svor jag lite åt han=) 
roligaste av allt att övergångsstället ligger väldigt nära en rondell och då ska man väl ändå sakt in lite där, å en till sak idioten pratade i mobilen å han var  KILLE (så klart)  vad annars???  VET HAN INTE ATT HAN INTE KAN GÖRA TVÅ SKAER SAMTIDIGT?????? 

På coop köpte jag en dumle glass (asgod), chips och lite lösvikt godis (var sugen på mys),  när vi kommer ut sa jag, ser ut som att de ska bli åska snart Mikkis bara nej de är för ljust ännu (OCH GISSA VEM SOM HADE RÄTT??  ) JO JAG :D:D

efter vi skillt oss så känner jag några regndroppar, börja sprinag för dom var rätt stora men inte så mycket som kom, när jag väl är innne så kollar jag ut de bara öser ner!! helt sjukt.
sen åska de och blixtra,  en gång lät de som att blixten var typ utanför dörren de bara dånade till. För en gångs skulle var  jag inte rädd utan nöjt mer av de reniga vädret :D
 Och nu är de sol å fint :D




Alltså ena sek asfint väder sol å varmt sen typ 10 sek senare så här:p helt sjukt!



Blev  inte 10 orsaker att hata dig, utan vi såg en film om en väktare som var tjock och hur han ville bli polis, hur han blev kär i en tjej som jobbbade i samma gallerira som han var vaktade=)  riktigt bra film :D   kommer inte på vad filmen heter :s


Kommentarer
Postat av: Leo

Sv:

Jaaaa, jag vet :(

Jag vet att jag måste börja träna också.. och då skulle jag inte behöva vara hungrig :(

2009-08-10 @ 12:08:11
URL: http://brunettleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0